در جشنواره جام رسانه امید محقق شد؛

کسب مقام برتر تیم رسانه‌ای هرمزگان 

تیم رسانه‌ای استان هرمزگان در جشنواره جام رسانه امید، حائز رتبه برتر شد‌.
کد خبر: ۶۶۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱ - 27May 2024

کسب مقام برتر تیم رسانه‌ای هرمزگان 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، آئین اختتامیه نخستین رویداد ملی جام امید رسانه کشور سال جاری با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع دیگری از مسئولان ارشد کشوری و لشکری در سالن همایش‌های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

تیم‌های رسانه‌ای از استان‌های مختلف کشور و تیم‌هایی از خبرگزاری‌ها داخلی و خارجی در این جشنواره ۳۶ ساعته که بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای امید آفرین کشور بود شرکت کردند.

رسانه‌های مختلف در این رویداد بزرگ، دستاوردها و پیشرفت‌ها را در بخش‌های خبر، گزارش، اینفوگراف، انیمیشن، موشن گرافیک و یادداشت و مقاله و... تولید کرده و سپس تولیدات خود را در فضای خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی انتشار دادند که پس از داوری آثار، تیم‌های برتر معرفی و تجلیل شدند.

تیم رسانه‌ای استان هرمزگان متشکل از حسین روحی، رضا زرگر، محمد دیمه‌کار، کامبیز حسین‌پور، مهدی خسروی، اصغر ملاحی، علی ستاری، زینب شکوه، سمانه کمالی باغستانی و فاطمه درویش‌پور به سرپرستی محمدرسول جلالی مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در این رویداد حضور یافتند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

در آئین اختتامیه جشنواره «جام رسانه امید» که با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، از سید علی اصغر علامه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به عنوان مدیرعامل برتر در حوزه امید آفرینی و جهاد تبیین تقدیر شد.

همچنین در این رویداد با حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت و سردار معروفی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، با اهدای لوح سپاس، توسط سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، از رضا زرگر مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان به جهت فعالیت بی شائبه در امیدآفرینی، جهاد تبیین و روایتگری پیشرفت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار